thejassylife

Alla inlägg under mars 2013

Av Jassy Life - 15 mars 2013 14:48

Jag är bara så jävla TRÖTT på allt och alla som tror att jag LJUGER om att jag har blivit mobbad osv osv.

Jag är stark.. jag kämpar på! och om ni inte accepterar mig som jag är så.. skit i de då?!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dagen har varit bra väll.. har inte gjort så mycket, skrattat typ hela dagen HAHA x)

Ja det är typ det.. och så jag blev asrädd, en i klassen smällde något ja ba: omg herreguud! 

Nu lyssnar jag på musik och skypar med några.. ^^



// Jasse.

Av Jassy Life - 14 mars 2013 20:48

   



Kram // Jasse. <33

 

Duvet.. It's a REAL life!

Av Jassy Life - 14 mars 2013 20:39

Smink inlägget kommer imorgon för de som undrade. HAHA XD Kanske inte så speciellt men iallafall, (:

Har ganska tråkigt just nu, ska FÖRSÖKA göra covers på ( Någon gång ) :


Loreen - Euphoria

Sara Larsson - Uncover

Lizen - Ni känner inte mig

Sofijah -  Se ljuset 

Daniel Adams ray - Gubben i lådan

Colbie Caillat - Bubbly Face


Ni får gärna komma med förslag..

här är en låt.. den sista som står där .. xP



// Jasse. <3 


Av Jassy Life - 14 mars 2013 20:26

Ja som sagt.. igår var jag hos 

 

TANDLÄKAREN!

 


Jobbigt att laga en tand! /:

borra osv aah, gjorde ju inte ont men sprutan gjorde fan liiite ont efter.. nivet när hela kinden gör ont..

 

 

IDAG:

 


Idag så var det en superbra dag (okej utom teorin på idrotten).

På engelskan så läste vi upp en text högt yaay.. not. Men jaa..

Lunchen var lasagne men iallafall.

Hemkunskapen var SUVERÄN!! <3333.

Glass fick tjejerna (BARA FÖR ATT VI ÄR SÅ HIIIMLA BÄÄÄST) nejmen, vi hade från förra lektionen (förra veckan) Haha och så gjorde vi toast, vissa gjorde mat (för att de typ köpte in.. eller vafan man säger).

Imorgon ska jag.. ha en tråkig skoldag :o kanske.. kanske inte! Haha.

 

Just nu skypar jag med snälla personer (: 

 

Någon gång ska jag göra typ en cover eller något.. på Uncover - Sara Larsson ^.^

 

Just nu lyssnar jag på: 

 

// Jasse.

 

PS: Tack för att ni finns, när jag behöver er! <3 

 

 

 

Av Jassy Life - 14 mars 2013 19:50

Sjuk denna världen är..

 

Alltså, Den här oskyldiga flickan Linn, Hon blev nätmobbad ungefär av en man i 44 års åldern tror jag det var.. Sen tog hon livet av sig. Framför tåget.. HEMSK KÄNSLA!

Och denna man har i sin dator MITT NAMN osv osv. Läs mer på metro osv. fast de står inte om mig ska till polisen på TISDAG i eskilstuna.. från enköping omg dör. Låång tid elle?

 

Nästa inlägg är om dagen och igår ;) Kram!

 

REST IN PEACE LINN NYMAN! <333

 

// Jasse.

Av Jassy Life - 12 mars 2013 21:04

          FACEBOOK:

 

Var snälla mot varandra, idag gjorde en person eller fler, en grupp.. kommer inte skriva vad den heter här, men ändå! var schyssta mot varandra.

Det är inte kul att bli ''nät'' hatad eller internetmobbad. osv osv.

 

-----------------------------------------------------------

Ville bara skriva det men ja, ska göra annat nu så hejdå! :) 

// jasse.

 

Ska skriva om smink osv imorn HAHA XD..

 

Undra hur de kommer att gå.

Av Jassy Life - 12 mars 2013 17:16

ÄR SÅ HIMLA ARG!

 

Alla tror att dem är ''Coolare'' eller BÄTTRE än mig blir faktiskt sårad!

 

Ville bara säga de så lek inte bäst eller cool! :/

 

Kram! // jasse. <3

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards