thejassylife

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Jassy Life - 8 mars 2013 22:51

Typ det här !  


Dubstep. Hiphop. Rap. Techno.  beatbox. forever <3.

Någon dag ska jag skriva om vad som är skillnad o inte. aja godnatt! ;*


// jasse.

Av Jassy Life - 8 mars 2013 20:59

Imorgon vid elva tiden så ska jag åka till ÖoB.. de har typ utförsäljning i enköping ^^..

Kul ellerhur? .. not..

Men aja :) DJ- www.laupfm.se


Också till www.laup.nu men man kan lyssna iallafall! :P

Asså.. shit vet inte vad jag ska göra ska söka lite på google.. hejdå! :D


// jasse.

Av Jassy Life - 8 mars 2013 18:00

Hej! dagen har väll varit bra, På morgonen jag vaknade 07:15 men somnade om till 07:30 så hade lite bråttom till bussen hann ta ett äpple :) sen i skolan.. på morgonen hade vi NO tråkigt som fan.

Matteprovet var enkelt, nu är det bara att hoppas man får minst E. På måndag gör vi del A, idag gjorde vi del B.

Engelskan var nytt kapitel, '' In town'' man skulle typ prata med 1 - 2 personer ( vi var 3 ) xD aa så vi sa vad som fanns på bilden t.ex: Traffic Lights, cars, supermarket.. osv. 

Lunchen var den godaste maten denna vecka.

Svenska lektionen var helt okej det var en miljöbeskrivning man skulle skriva så skrev om ett bageri ^^.

So:n var också okej :) Vi jobbar om romarriket så vi skulle skriva själva (låtsas att man var en rik eller en slav) O föddes 400 år f.kr , och dog typ 120 år e.kr då var jag rik på den tiden skrev jag. Hann ganska långt, en halv sida.

Sen åkte jag bussen hem, kul.. :D 

Hemma åt jag lite sen nörda vid datorn.. >:3. Nu så lyssnar jag på musik och snackar med en på skype ^^.

Bloggar och facebookar :3


Om precis en månad så fyller jag år (08 April).

Imorgon kommer jag inte göra så mycket, på söndag vet jag inte heller vad jag ska göra inga planer nivet x).

Och man kan ju inte bara sitta vid datorn hela tiden.. eller jo.. om man är mig xPP.

Men det är nog inte så bra..

På måndag har vi också Musikprov/test.. :).


Och vet ni vad jag har fixat? .. EN MUSPEKARE! till bloggen som ni kommer se här :) Rainbow, Nyan Cat :) Kommer kanske byta senare men iallafall :)


Lyssnar på: Price tag - Maddi Jane hon är faktiskt bra! :)

Bloggar mer senare ikväll tror jag nog :). Så nu säger jag väll.. Hörs & ses bloggen och underbara läsare. <3


// Jasse.

Av Jassy Life - 8 mars 2013 16:35

Hej! Nu kommer en bild på mina djur :) :

 

 

Sandy: Fick henne för cirka 1 och ett halv år sedan. :) Hon är söt, gullig och bits ibland. Hon har födit ca: 62 Hamstrar. (bebisar) som jag sedan sålt. Eller så har dem dött.

 

 

Limbo: Fick henne redan när jag var liten hon var en kattunge då. Hon är söt och kissar IBLAND innomhus varför vet jag inte, hon har dålig syn. :/ Hon rivs bara om hunden texas är i närheten eller om man håller i henne för länge.

 

 

Texas: Fick honom år 2007, På en julaftons kväll. Jag var då 8 år. Det var den bästa dagen i mitt liv, att få en hund. Han är söt gullig och är lekfull :).

 

 

Simba: Han fick jag något år av mormor tror det var år 2004. Vet inte exakt, Han är söt, och snäll :).

 

 

 

Det var alla djur. Nästa inlägg kommer handla om dagen! 

Och planeringar för helgen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards