thejassylife

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Jassy Life - 5 mars 2013 22:53

 


Prima dag! Eller inte..? :/


Bjuder på en låt ^^ :)



// Jasmine , om ni inte kan se / Lyssna på den där uppe, så har jag ett tips: Sök på : 

Rio feat. ricco - Party shaker remix 2012 ELLER Den vanliga Rio Feat. Ricco - Party Shaker :)

Ps: nu ska jag sova :) natti natti <3 ;* Eller ska sova snart iallafall! :)

 

// Jasse.

Av Jassy Life - 5 mars 2013 21:19

Hej! har ny blogg igen! :) (KOMMER ABSOLUT HA KVAR DENNA OCH FORTSÄTTA HA DENNA :) kommer inte byta! igen!) :).

Jag kommer skriva om mitt liv. Vad som händer på dagarna och lite frågestunder ibland :).


Lite kort som hänt idag :).


  • Vaknade lite försent..
  • Åkte bil till skolan haha missade bussen :/.
  • Äcklig mat i skolan (bara korv typ o någon potatis) asså det är ingen riktig mattallrik? Typ .. någon riktig mat ska det vara inte bara korv? o_o..
  • Alma , Min kompis sa: Jasse, du liknar en clown asså jag hade liiite brunkräm på mig (har finnar :c) ja.. så tog jag inte vid håret < > ;s HAHAH XD. blev lite.. cp men ja. :). XP
  • Vi bytte platser i en liten sal & på bilden gjorde jag klart min IS sak (teckning) grejsimojs.
  • Kom hem & Åt bullar :) och sen datan! :)
  • Tacos- mat.

Ja det var lite kortkort :) om dagen.


// Jasmine.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards