thejassylife

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Jassy Life - 17 april 2013 22:42

Min mobil är liksom.. Knas just nu kan inte komma in på kik via mobil lr nånting just nu! Hoppas du kan läsa detta robin! ? Loveu.

Imorgon är det nog bättre hoppas jag! Och jag ska duscha imorgon istället. :)
Puss & hej.

Godnatt robin. ???? liksom..
Ja kan inte kolla mina sms samtal lr nånting på mobilen just nu ifall jag kommer in så smsar jag!??

Av Jassy Life - 17 april 2013 22:30

Ska sova nu, så godnatt på er! <33

Av Jassy Life - 17 april 2013 19:08

                                     MIN MUSIKSMAK!:

 


Jag gillar alla olika musikstilar.. nästan, inte hårdrock eller rock precis.. hehe.

Mest av allt är jag intresserad av rap, & hiphop.

Jag lyssnar för det mesta på Akon, Ne-yo , Lil Wayne , Sofijah , Liizen (stavning) , Louiise.. och alla dem andra! Finns jättemånga.

Och så gillar jag pop, och tillexempel Zara Larssons låt: Uncover.

Den enda rockiga.. är nog Lordis låt, Hard rock hallelujah :).

Fast han dog ju för några år sedan, pga sminket.. eller vad det var , masken eller något ;s :(.

 

- Jasse. Ses ikväll.

Av Jassy Life - 17 april 2013 19:00

Hejsan allesammans!

Här kommer ett kort inlägg om min nya video på Youtube, sök på: Jassehiphop så kommer ni till min kanal! :D

OBS: Gjort min typ första lyrics, har liksom också gjort en med Moviestarplanet också! men räknas det :o men aja jag säger 1a iaf! :D här kommer den!


Av Jassy Life - 17 april 2013 13:58

Hej! Jag slutade kl 13:30 egentligen slutar vi 15:00! Fett lyx!!
Så nu ligger jag här med hunden. Sköönt.
Bloggar senare, puss.

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards