thejassylife

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Jassy Life - 13 april 2013 19:09

Här är en jättebra och gullig tjej! Klicka på videon! <3




AV: BIANCA. ~

 

 

 

 

Kram jasse.

 

Ps: de jag menade av bianca så är det hon som sjunger! :) 

Av Jassy Life - 13 april 2013 15:24

Hejhej! 

ligger i sängen hos mina kompisar, Alma & Ania! Just nu är alla vi på datorerna, jag lyssnar på musik och bloggar, läser bloggar, och sånt! Ania spelar Minecraft, Alma vet jag inte vad hon gör men jag tror hon ser på Minecraft spelar tjejen oasis eller vad de heter! här är en länk:


http://www.youtube.com/user/iHasCupquake


Hennes youtube kanal heter iHasCupquake

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja.. vi ser också på tv, iCarly, snart är det hejdå iCarly! :(

Men då hoppas man också att det kommer fler bra program! wiih!


Snart öppnar gröna lund och alltihopa! JAAAAAAAAA!

Här kommer en video ni kan lyssna på som jag lyssnar på just nu! :D


Demi Lovato - Heart Attack 



Kram.

Av Jassy Life - 13 april 2013 15:21

Besöksstatistik

Besökare idag:3
Besökare igår:5
Den här månaden:56
Förra månaden:196

Detta är otroligt! :D Kan vi försöka slå 200 på denna månad - APRIL ? :DD


// Jassy.

Av Jassy Life - 13 april 2013 13:33

              ~ Jag gillar ~

 

Hej! jag gillar många saker, djur, vänner, sitta vid datorn.. OCH KLÄDER! jag vill ha mer iphone skal eftersom de jag har är lite fula.. D: Inget illa menat men vill ha nya helt enkelt, imorgon är de då jag berättar om vad jag HATAR! tex fisk!

 

 

jag gillar att :

 

- fotografera.

- vara ute.

- vara inne.

- vara på mobilen.

-vara på datorn.

- vara med djur.

- vara med kompisar!

Ses!

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards