thejassylife

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Jassy Life - 12 april 2013 00:48

Förlåt att jag skrev att jag skulle skriva min barndom och så idag men jag orkar inte! Förlåt! :(

Och hej! Dagen har varit usch!
Haft ont i magen men god mat i skolan, tacos! Och perfeeekt! På idrotten var kul men blev skittrött!!
Hemkunskapen på elevens val blev också bra! Vi bakade kladdkaka & scones! ?????

Spelade lite.. COD..
Sen en bild på min pixel "habbogubbe".
Snygg va? Tack!

Godnatt! ???

Av Jassy Life - 12 april 2013 00:43

Hej! Dag 5 är mina kompisar!!

Mina vänner betyder allt för mig, bättre ha en äkta en 100 falska eller hur?
Min bästa vän som känns som min syster heter Alma.

Hennes syster Ania är min kompis också, och Clara.
Jag älskar mina grannar också,
Jonny & jimmy.. Linea och resten!
Ni är bäst, och är där när jag bhöver nån :)) älskar alla mina vänner helt klart!! :)

Puss har fler men skriver på mobilen och så ska jag sova snart! Godnatt

Puss & kram. ???????????

Av Jassy Life - 12 april 2013 00:37

Mina måsten:

Mina måsten är.. Alltså de jag absolut måste göra:

-duscha.
-städa rummet.
-göra allt de vanliga..

Ibland så gör jag inte det :0 men liksom.. Fattar inte " mina måsten " :s
Puss.

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards