thejassylife

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Jassy Life - 8 april 2013 18:18

Jag har sjuuukt ont i huvudet! och är sjukt trött vet inte vad jag ska göra.. kan inte sova om ja lägger mig ned. 

Ska ta en varm choklad, se på tv. Kanske hjälper ses senare ikväll. Kram!

Av Jassy Life - 8 april 2013 18:04

Dagen har varit suverän! 

Min födelsedag och allt på NO lektionen fick vi kolla på olika växter.

Jag och alma jobbade ihop fick lite skratt och så haha! :)

Så det var väll kul matten var inte kul så det får 5 minus poäng. Det var hur tråkigt som helst utom några

stycken som skrattade och vad de gjorde! :D

SO lektionen var också kul! jag gjorde klart instuderingsuppgifterna. Så.. imorgon ska jag rätta!

På franska lektionen såg vi på film, läraren hade spelat in det tror jag på franska, det var kul fast de hade lite sexuellt i det hela. Imorgon ska jag prata med franska läraren också! :P Vilket betyg blir det? Jag tror F eller E . :s eftersom jag inte pluggade mycket på det.

Musiken jobbade eller vi satt vid samma keyboard eftersom det inte fanns mer man fick sitta 2 och 2 och vid ett lååångt fick 3 personer sitta. Så jag o alma satt vid ett.

Engelskan var tråkig vi läste bara :(


Imorgon är den en bra dag med! för då slutar vi klockan 14:00 idag slutade vi 15. Såå.. ja. Imorgon har vi också

bild!! :DDD Älskar bild sjukt mycket det är typ den enda stunden man har kul.. :D


Kram på er blir mer inlägg sen. Puss!

Av Jassy Life - 8 april 2013 17:38

                OM MIG:  

 

Jag är en tjej på 14 år, jag har levt mitt liv i en enda stor röra.

Jag är inte som andra tjejer som vissa tror, jag är lite mer annorlunda.. det kanske finns någon tjej där ute som är som jag hur ska jag kunna veta :)

Men aja iallafall, nu kommer lite saker jag gillar att göra.. på..:

 

Sommaren: Bada & sola, vara ute, studsa på studsmattan, vara med kompisar och åka till nöjesparker! tillexempel Gröna Lund.

 

Vintern: Åka pulka, Åka skridskor.. göra snösaker, typ figurer osv. Sitta inne vara på datorn. gå ut och ta med sig varm choklad. ^^

 

Hösten: Olika, vara inne, sitta vid datorn, vara med vänner och andra roliga saker!

 

Våren: Vara med kompisar, gå utan tjockjacka och varma kläder.., sitta inne vid datorn eller tv. vara med mina djur! Helst min hund.

 

nu över till.. vad jag gör på vardagarna..

 

Sitter vid datorn eller kompisar, lyssnar på musik, spelar spel.. bloggar. Är på facebook eller så.   

 

Nu till vad jag GILLAR att göra! :)

 

-Rita

- Ta foton!

- Videos till youtube.

- Rida är kul..                                                                                                                     - Vara med kompisar.                                                                                                           - Jag gillar att göra de mesta! :)

 

Min födelsedag: 8 April.

Min namnsdag: -

 

Favorit mat: Pommes frites. & Hel mat är .. Kebab!

Favorit dryck saft/Mjölk/te/kaffe?..: Saft & te!

Favorit läsk: Cola & fanta & sprite.

Favorit färg: Rosa & Svart.

Favorit djur: Hund & Hamster.

Favorit siffra: 8

tur siffra: 2,4,6,8,16.

3 ord som beskriver dig: Snäll, rolig, söt.

Favorit film: Har många.

Favorit kändis: har många, Lil Wayne.

Favorit bok: 

Favorit snabbmat: OLIKA! Thai mat, Kina mat, Kebab, Hamburgare, pizza..(lite)..

 

Hejdå! <3

 

Hejdå!

Av Jassy Life - 8 april 2013 17:34

Kan alla bara sluta tro att dem vet 

 

HELA mitt liv! De stör mig 7kt mycke..

 

Många tror att dem vet hela mitt liv men så är det inte, man ba: Hallå..? jag har inte ens sakt det där..

och så håller dem på och coolar upp sig och tror de är bäst..

det är dem inte. Löjligt! Ni som håller på såhär är ... konstiga! lägg av med det. Det kan göra folk arga eller ledsna, Jag blev sur! Idag i skolan så sa någon om mig typ: Jasmine ser på... eller nånting! Sluta tro att du vet allt om mig för det vet du inte! 

 

Jag tror många tycker lika som jag. Så snälla sluta.   

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards