thejassylife

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Jassy Life - 10 maj 2013 12:49

JAG ÄLSKAR ATT BAKA! :D

Älskar cupcakes, småkakor, och sånt. :)

Och förresten nu har jag också lärt mig att göra sådana hära smileysar och sånt! :D YES YES YES! på egen hand jag ba: oooh, det där måste jag testa! Oh så gjorde jag det! :D  


// jasmine.

Av Jassy Life - 10 maj 2013 12:36

Hej! förlåt för att jag inte har bloggat på jättelänge. :( haft skolarbete, skolan, vänner, och annat för mig. :( Om ni vill veta mer om vad jag gör kan ni följa/kolla på min instagram: TheJassyLife , och ni behöver INTE följa mig om ni inte vill! :)

Och för det andra, jag sa ju att jag skulle blogga mer, det ska jag men ska blogga som mest imorgon! :) Pussar & Kramar från mejj :)   

 

Plus: just nu sitter jag hos en kompis är med hennes mormors hundar, medans hennes mormor är där dem ska flytta.

För min kompis SKA flytta.  

Men hon ska gå kvar i skolan hon går i nu, :)

men ska snart äta makaroner och köttbullar. NAMNAM! :'33

 

 

//jasse äger dig.. eller inte? haha!

 

Men hejdå! x333

 

 

JASSYyyy

 

Presentation


Hej!
Jag heter Jasmine och är 14 år! (fyller 15, 8/4.)
Jag bor i Enköping, skriver inte skola finns pedofiler som läser bloggar osv kanske.
Min fritid är..:
*Blogga.
*Datan.
*Musik.
*Kompisar.
*Shoppa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja.
 Nej.
 Saknar snön..
 Ja en evighet har vintern varit!
 Lite.
 kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Tack!

Nånting

Klocka

Text

Jasses blogg

You are ..

Music is my life - icone.

Hello! Olika språk

SkötOmHamsternPuff


Ovido - Quiz & Flashcards